czwartek, 27 października 2011

Dzień dobry

Witam!
Powoli, bardzo powoli dojrzewałam do założenia bloga.
I w końcu jest.
Dojrzałam.
Będę pisała o tym co lubię, co mnie bawi i co złości, o tym co tworzę, haftuję i działam.

Króciutko o mnie:
Haftuję od 15 lat z drobnymi przerwami na szydełkowanie.
Najnowszą moją pasją jest biżuteria,niemal każda.
Uwielbiam pleść koraliki.

Jestem żoną, matką.
Opiekuję się czterema kotami.

Rozpoczynam przygodę z blogiem. Poznaję BLOGGERA.
Postaram się aby był on miły w odbiorze, ale proszę wybaczyć mi wszelkie niedociągnięcia - to mój pierwszy raz :)

7 komentarzy:

  1. jakby odjąć to szydełkowanie i 4 koty to mogłabym się pod tym podpisać ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, widzę, że z tych samych pobudek co ja utworzyłaś bloga :) będę tu zaglądała, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bello, poza wytforami swymi pokazuj nam tu piękne Mazury i Warmię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ps. wyłącz plis tę identyfikację obrazkową w komentarzach - okropieństwo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj droga hafciarko w internetowym świecie! Cieszę się, że założyłaś bloga i możemy się poznać! Serdecznie Cię pozdrawiam! Hafciarko-kociarka Cyber Julka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj, fajnie że dołączyłaś do blogowego świata :) I ja też kociara :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie :) ja tez jestem na blogu od niedawna. Można powiedzieć, że raczkuję. Będę zaglądać tutaj. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń