piątek, 28 października 2011

Świąteczny SAL 2011


Jakiś czas temu zapisałam się na wspólne wyszywanie w tak zwanym
ŚWIĄTECZNYM SAL-u 2011.
Koncepcja świetna.
Wystarczy zajrzeć na bloga

http://swiatecznysal2011.blogspot.com

żeby chciało się haftować.
Po za tym sama możliwość oglądania jednego wzoru w ponad 50 odsłonach to morze inspiracji.
Dopiero przy takim projekcie widać jak ogromna jest nasza pomysłowość i wyobraźnia.
Coś niesamowitego :)

Do wyboru były po ówczesnym głosowaniu były dwa obrazki.
Ja wybrałam obrazek Lili Soleil


Zdecydowałam się na seledynową kanwę DMC i mulinę DMC w odcieniach zieleni
- 472
-471
-469

Przygotowania:


I pierwsza odsłona:


Kanwa jak zwykle wymemłana.
Zmieniłam ciut wzór: zamieniłam miejscami renifera i serduszko.
Bardzo lubię jak wszystko jest symetrycznie :)

1 komentarz:

  1. Witaj:)
    W najbliższym czasie i ja ruszam z własnym blogiem.Bardzo podoba mi się zestaw kolorystyczny Twojego haftu.Ze swoim ruszam na początku listopada.
    U mnie biegają trzy koty i sunia:)
    Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń